voka

VoKa

{Brand Whispering} In samenwerking met de Hogeschool UC Leuven Limburg (vroegere KHLeuven) heeft VOKA een Innovatie-academie ontwikkeld, met als specifieke doelgroep: KMO’s. Doel is om KMO-managers relevante en pragmatische tools aan te reiken die hun kunnen helpen bij het integreren van innovatie in hun merken- en marketingcommunicatiebeleid. Aanpak LivingBrand Met zijn ruime marketing- en merkenervaring[…]

borginsole

Borginsole

{Brand Whispering} In het kader van de uitbouw van hun bedrijf wilden Paul en Gratienne Borgions een mini-congres organiseren voor Vlaamse podologen, met als doel om hun zelf ontwikkelde high tech functionele zolen te promoten. Objectief was om de Vlaamse podologen adviezen te geven rond hoe zij meer ‘consumer centric’ zouden kunnen werken, en waarbij[…]

4cconsulting

4CConsulting

Brand Engineering Na 13 jaar en meer dan 500 projecten moest 4C Consulting vaststellen dat hun klanten eigenlijk niet goed wisten waar 4C Consulting voor stond. Door de groei van het bedrijf en de aangeboden activiteiten wist ook het gros van het personeel niet meer goed wat nu precies het ‘merkaanbod’ of ‘merkbelofte’ inhield. Aanpak[…]

terrebleue

Terre Bleue

Brand Engineering Om een verdere merkexpansie te realiseren wilde het management van Terre Bleue een beter inzicht verkrijgen in de “drivers” van het merk en de gepercipieerde merkpositionering bij de doelgroep. Anderzijds was het ook belangrijk om een aftoetsing te doen bij de interne merk-stakeholders. Aanpak LivingBrand Op basis van de briefing en de wensen[…]