LivingBrand
De naam LivingBrand geeft op zich al een deel van de ‘merkidentiteit' aan. LivingBrand duidt erop dat een merk een levendig iets is, dat dient te evolueren met de tijd. Geen revolutie natuurlijk, maar een evolutie. Deze wordt extern maar vooral ook intern ingegeven en gestuurd.
Een merk is dus geen constant gegeven. Het leeft in al zijn verschillende facetten: in het merkimago, in merkassociaties, in het merkgebruik, in de merkaanbeveling en ga zo maar door.
Consumenten/klanten zijn gefascineerd door merken, die erin slagen mee te evolueren en in te spelen op hun veranderende behoeften en wensen. Dit is de drijfveer achter LivingBrand: zorgen dat uw merk relevant blijft en dus een relatie waard!
"Products are made in the factory; brands are created in the mind"
-Walter Landor

Filosofie
Wanneer wij opdrachtgevers bijstaan bij het managen van hun merken vertrekken wij steeds vanuit volgende uitgangspunten.
- Het merk en de merk-gebruikers staan centraal. Telkens starten we met een uitgebreid “intake-gesprek” om de organisatie en de mensen achter en voor het merk te begrijpen. Vanuit een uitgebreide brand audit gaan wij diensten kunnen aanbieden als merkpositionering, merkstrategie en merkcommunicatie.
- Luisteren naar en een goede dialoog opbouwen met de opdrachtgever zijn zeer belangrijk tijdens het gehele traject. LivingBrand wil hands-on services aanbieden, die direct toepasbaar zijn. Advies moet relevant en pragmatisch zijn; de communicatie met de opdrachtgever transparant, open en eerlijk.
- De uiteindelijke aanbevelingen komen tot stand door het uitwisselen van ideeën en het nemen van tussentijdse beslissingen samen met de opdrachtgever. Dit laatste vinden wij heel belangrijk omdat het advies door de klant zelf gedragen moet worden.
Waarden
Met LivingBrand dragen we een aantal waarden hoog in het vaandel. Graag delen we deze waarden met u
- Klantgerichte benadering
- Hands-on mentaliteit
- Professioneel
- Inspiratie en innovatie
- Ambitie & Resultaatgerichtheid
Peter Janssen
Hoe omschrijven anderen Peter? En wat zien ze als zijn kwaliteiten?

- Gebeten door de marketingmicrobe
- Passie voor merken
- Ruim 30 jaar ervaring in marketing en branding
- Steeds op zoek naar consumer/customers insights
- Bouwde mee aan het Vlerick Brand Management Centre
- Inspirerend
- Creatief
- Resultaatgericht
- Netwerker